wtorek, 20 września 2016

Event Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas

Firmy Jeunesse nic nie powstrzyma w drodze po zwycięstwo! Przedsiębiorstwo trafiło aż na prestiżową listę najszybciej rosnących firm w Stanach Zjednoczonych. Dziś video i foto-relacja z Iventu w Ożarowie Mazowieckim:

17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
 Flagowy produkt, Instantly Angless:
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
 Wydarzenie miało miejsce w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim:
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Event Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
Partnerzy Jeunesse mają jednak więcej powodów do świętowania! Firma znalazła się bowiem wśród zdobywców nagród 13. Annual International Business Awards. To wyróżnienia co roku przyznawane przedsiębiorstwom z całego świata przez międzynarodową kapitułę. 
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
 Dream Power Team <3 Biznes tworzony przez relacje!
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
Gigant finasowy, 6 lat i milion obrotu! Dopiero wchodzi do Polski, szansa na sukces! Wszelkie informacje na PRIV :)
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas
Jeunesse zdobyło aż 12 nagród – między innymi jako firma roku i najszybciej rozwijająca się firma w Ameryce Północnej.
17 & 18 Września Ivent Jeunesse w Ożarowie Mazowieckim Hotel Mazurkas

Jak Jeunesse wpłynęło na zdrowie i życie ludzi? Posłuchajmy świadectw:
 

czwartek, 15 września 2016

Avon Pędzel do nakladania maseczki

Avon Pędzel do nakladania maseczki
Co obiecuje producent?: Wszystkie uwielbiamy domowe SPA, ale żadna z nas nie lubi śladów maseczki do twarzy na wszystkim, czego dotkniemy nim zmyjemy ja z palców. Dlatego by nie brudzić umywalki i ręczników, nakładaj maseczkę pędzelkiem jak profesjonalna kosmetyczka.
Cena i dostępność: Około 12zł w zależności od promocji, strona i konsultantki Avon.
Avon Pędzel do nakladania maseczki
Opinia: Kupiłam ze względu na to że cera problematyczna, i muszę ratować się maseczkami w domu. Dobry, używam i chwalę sobie. Nie sądziłam jak może mi ułatwić nakładanie maseczki. Wreszcie nie papram się paluchami. Maseczka nałożona jest precyzyjnie, dokładnie na całej buzi. Pędzelek jest sztywny, doskonale rozprowadza maseczki każdej konsystencji. Sprawdza się zarówno do maseczek domowej roboty jak i markowych, od dłuższego czasu używam Mary Kay Rozświetlająco-Wygładzająca Maseczka TimeWise.
Avon Pędzel do nakladania maseczki
Jak go czyszczę?: Przy użyciu szamponu, jak wszystkie pędzle. Mam od ponad roku i dalej dobry stan. Pędzelek zmienił trochę kolor, ale włosie nie wypada.

PLUSY:
+ Cena, również często na promocji,
+ Mam od ponad roku i dalej dobry stan,
+ Łatwy w utrzymaniu,
+ Design,
+ Łatwy w obsłudze.

MINUSY:
- Brak :)

Czy kupiłabym ponownie?: Tak :D

piątek, 9 września 2016

Targi Kielce MSPO2016

Czo te Kielce zadziwiają....
Wracając z Rzeszowa z dobrą nowiną, nie muszę jechać w poniedziałek! Tata chciał jechać na Targi MSPO, no to pakuję się do auta. Zabrał do tego dwóch kolegów, w wejściu zignorowaliśmy gościa który chciał sprzedać zaproszenia, chamsko śmiejąc się że wolimy droższe... na bramce okazało się że wejście 80zł! Żadnych ulg, ani studenckich ani emeryckich. No to odwrót na pięcie po zaproszenia, okazuje się ze zostały dwa... koledzy poszli gdzieś na piwo zwątpili i zrezygnowali. 
Nie chcieli mnie przepuścić na bramce, bo nie miałam dowodu, szukałam zdjęcia dowodu w fonie i nie mam... miałam gnać z buta do domu po dowód, patrzę jest przystanek, a kolega nauczył mnie wreście z MKS korzystać przedwczoraj. Szukam co leci teraz, jakaś kobieta coś zagaduję czy jej nie pomogę, odszczekałam się że nie mam kasy i że lecę do domu po dokumenty, a ona że tylko pomóc podejść pod dzwi bo coś z nogą, pomogłam, i się pytam gdzie ten leci, mówi że przez centrum to spoko. Jechał jakimś zygzakiem, jak wysiadłam jakiś murzyn zaczepia, koszula, przedstawia się, na zakończenie "You have a boyfriend?", a ja "yyy see you soon" obrót na pięcie, wstukuję kod na domofonie i w nogi! Zabrałam co trzeba, wsiadam na rower i wracam. Weszłam jakąś inną bramką i tam już dowodu nie wymagali -.-' Sie jeszcze specjalnie pytam "a dowód?" "e po co" nosz do jasnej anielki! Grrr w końcu dostałam się do tych hall!
MSPO2016
A do kolegi co sprzedał nam bilety, tata mówił że się spotkaliście przy wyjściu i rozmawialiście, że chcesz podać swojego e-maila żeby na przyszły rok się skontaktować, jak mnie znalazłeś to się odezwij ;)
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
 Jak można człowieka żyjącego w ciągłym stresie, straszyć żeby nie chwytać za mocno bo jest ze styropianu?
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
Szkoda że tego nie zabrałam do domu, fajny patent na ludzi których nie lubię :)
Najlepszą atrakcją symulatory XD
Tydzień czasu dla Kielc, potem znowu wyjazdy ech. Do tego zaległy wyjazd do Radomia i Gliwic, wywiad, a w weekend Ożarów! Chętnie zatrudnię klona!

poniedziałek, 5 września 2016

Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15

Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15
Wyposażenie:
Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15
Co obiecuje producent?: Farba do włosów w kremie Palette Intensive Color Creme umożliwia zdecydowaną zmianę barwy włosów, nadając im piękny intensywny i trwały kolor doskonale pokrywa siwe. Pielęgnuje włosy podczas farbowania dzięki nowej formule (FORMUŁA C+) zawierającej witaminę C. Jest łatwa w użyciu. Dostępna jest w 26 odcieniach.

Cena: Rossman około 9,99 normalnie, w promocji nie wypaczyłam. Widziałam również w Tesco i Naturze, ale nie zwróciłam uwagi na cenę.

Wrażenia: Farba dobrze się rozprowadza i jest wydajna. Jedno opakowanie wystarczyło na włosy do zapięcia stanika. Konsystencja ok, nie spływa, choć dość gęsta, uniemożliwia rozczesanie włosów po aplikacji. 
Kolor wyszedł ciemniejszy niż obiecany. 
Żadnych powikłań w postaci bardziej wypadających włosów, swędzenia, łupieżu, nie było. Dopiero teraz, miesiąc po zaczeły mi wypadać, ale to na bank efekt stresu spowodowany zjazdem na zadupie.
Woda różowa prawie przez miesiąc podczas mycia.
Trwałość jak na czerwone nawet nawet. Biorąc pod uwagę ciągle kąpanie się w kąpielisku na Cedzynie, i jeżdżenie na rowerze bez czapki.
Będę testować dalej, choć nie wykluczone że wrócę do niej, bo jak na razie z czerwonych najlepsza.

Efekt dwa tygodnie później:
Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15
Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15
Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15
Eekt po miesiacu:
Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15
Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15
Palette Intensive Color Creme Intensywna Rubinowa Czerwień R15

PLUSY:
+ jak na czerwoną całkiem dobra trwałość,
+ wydajność,
+ cena,
+ brak niespodzianek w postaci wypadających włosów, swędzenia itp.,
+ dostępność.

MINUSY:
- brak.

Czy kupię ponownie? być może wrócę do niej, też alby sprawdzić pozostałe wersje kolorystyczne